Ungdom

Varje fredag samlas vi, där vi umgås, handlar i vår egna kiosk och har en aktivitet som om är unik för kvällen. Under kvällen har vi även en samling med en andakt, den brukar oftast vara ett vittnesbörd eller tanke om Gud och tro, någon lovsång och avslutar med en bön. Det bjuds även på ett enklare fika under kvällen!

Tid: Fredagar kl19.00-23.00
Vart: Gottne – Bönhuset
För dig: Som börjat 6:an och uppåt.
Instagram: @Framtidskyrkanung

Ett par lördagar under terminen har vi gemensam träff där vi fördjupar oss i bibeln, lära känna varandra och Gud lite mer.

Tid: kl19.00 I våran kalender finns terminens BibelUng inplanerade, håll utkik på våra sociala medier när det närmar sig.
Vart: Håll utkik på våra sociala medier
För dig: Som börjat 7:an och uppåt.
Instagram: @Framtidskyrkanung

Ett par gånger under terminen har vi ungdomsmöten där vi får höra mer av Guds ord, lovsjunga och  be tillsammans. Inte minst umgås och lär vi känna varandra lite mer runt fikabordet efter mötet i skratt och samtal.

Tid: I våran kalender finns terminens möten inplanerade, håll utkik på våra sociala medier när det närmar sig.
Vart: Håll utkik på våra sociala medier
För dig: Som vill höra Guds ord, lovsjunga och umgås tillsammans.
Instagram: @Framtidskyrkanung

Vi brukar arrangera sportlovsläger v 10 varje vår. Det är något särskilt med läger, att få komma iväg, få tid för Gud och få åka skidor, ha aktiviteter tillsammans och njuta av livet.

De senaste åren har lägret varit på länsfjället i Solberg.

Information kommer ut på sociala medier här på hemsidan när det närmar sig.

Instagram: @Framtidskyrkanung

Tonårsbibelskolan även kallad ”TB” är på Norrmjöle (Korskyrkan i Umeås lägergård). Det ett fantastiskt sätt att spendera två veckor av sitt lov. En bibelskola med undervisning, aktiviteter, och gemenskap som har fått betyda mycket för många genom åren! TB är för dig som vill lära känna Jesus bättre, växa i din tro och på köpet få fantastiska veckor med underbara människor. Framtidskyrkan har både ledare och ungdomar som ständigt kommer tillbaka till TB varje år.

För mer information om tonårsbibelskolan gå in på www.tonarsbibelskolan.se

Instagram: @tonarsbibelskolannorrmjole