Missionsresa Tanzania 2018

Vi är ett gäng på 22 st förväntansfulla människor i blandade åldrar som ska göra en missionsresa till Tanzania våren 2018.

Resan arrangeras genom Framtidskyrkan Gottne-Mellansel i ett samarbete med bland annat Åredalens folkhögskola. Framtidskyrkan har samarbete med missionärer på plats i Tanzania och vi ska i huvudsak delta i deras arbete samt se vad mission kan innebära lite mer konkret. Vårt mål är att få ett bredare perspektiv på livet, växa som människor, lära oss om Tanzania, dess kulturer och inte minst se Guds storhet. Här kan du följa vårt arbete att samla ihop pengar till resan samt våra förberedelser för att resa till Tanzania. Sedan får du även här på hemsidan följa vår resa i Tanzania när vi är på plats.

Följ oss gärna på Facebook och instagram:

Facebook: Missionsresa Tanzania 2018

Instagram: missiontanzania2018